3.02.2016

Modlitwa na każdy dzień

Dariusz Miliński

Panie, pozwól mi ze spokojem ducha przyjąć wszystko,
co mi niesie każdy dzień. Pomóż mi poddać się Twojej
świętej woli.
W każdej chwili dnia ucz mnie i wspieraj we wszystkim.
Objawiaj swoją wolę dla mnie i dla otaczających mnie
ludzi. Jakiekolwiek otrzymałbym dzisiaj wieści, spraw,
niech je przyjmuję ze spokojem i mocnym przekonaniem,
że we wszystkim dzieje się Twoja święta wola.
Kieruj wszystkimi moimi myślami, słowami, czynami
i uczuciami. We wszystkich nieprzewidzianych wypadkach
daj, abym pamiętał, że wszystko pochodzi od Ciebie, i że
Ty jesteś Panem wszystkiego.
Naucz mnie rozumieć ludzi i z prostotą postępować wobec
wszystkich moich bliźnich, nikogo nie zasmucając i nie
wnosząc w jego duszę zamętu.
Panie, dodaj mi sił do znoszenia trudów każdego dnia
i do przyjmowania tego, co się wydarzy. Ty sam kieruj
moją wolą, przyciągając ją do siebie, i ucz mnie co dzień,
jak mam wierzyć w Ciebie, jak cierpieć i przebaczać.
Panie, wierzę, że zawsze jestem Twój i dziękuję Ci za tę
wiarę każdego dnia. Amen.

Z modlitewnika dla dorosłych "Na Górze Przemienienia" w opracowaniu ks. Jerzego Lecha Kontkowskiego SJ Wydawnictwo WAM, Kraków 2003

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz