3.04.2018

Bogdan Loebl


Wielkie jest czekanie

Mocniej świeci słońce słońce – gdy masz przyjść
Mocniej pachną kwiaty – gdy masz przyjść
Ciszej gada rzeka – gdy masz przyjść
Ciszej szepcą drzewa -gdy masz przyjść

Rankiem dbaj o miłość
Nocą dbaj o miłość
Miłość to jest słodki kwiat
Miłość to jest kruchy świat
Świat ten możesz zniszczyć
Bo kwitnie tylko wtedy
Gdy masz przyjść

Wielkie jest czekanie – gdy masz przyjść
Wielkie jest pragnienie – gdy masz przyjść
Wielka jest nadzieja - gdy masz przyjść
Wielka jest modlitwa - gdy masz przyjść

Przed snem dbaj o miłość
We śnie dbaj o miłość
Miłość to jest słodki kwiat
Miłość to jest kruchy świat
Świat ten możesz zniszczyć
Bo kwitnie tylko wtedy
Gdy masz przyjść

Niech Twe dobre ręce dwie
Pomogą mi z pożaru wyjść
Niech mi zdejmą z karku brzemię
Ognia,który trawi mnie

Niech Twe dobre ręce dwie
Podadzą mi czułości tlen
Miłość to jest słodki kwiat
Miłość to jest kruchy świat
Niech Twe dobre ręce dwie
Napoją i otulą mnie...

Zimą dbaj o miłość
Wiosną dbaj o miłość....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz